Veckans planering

Måndag: Tex ska fortsättas ridas i endast skritt i ca 15 min. Träffa Samuel och ev. Plugg

Tisdag: Tex vila. Jag ska hänga med min lillebror och titta när han spelar pingis. Ev. Träffa Samuel

Onsdag: Om Tex andas normalt ska det börjas med ca 5 min trav, annars fortsatt skritt. Träffa Samuel.
 
Torsdag: Om jag inte pluggade i måndags ska det pluggas idag. Tex ska skrittas ev. Travas. Träffa Samuel. 

Fredag: Fredagsmys med familjen och Samuel, Tex ska ridas ut i minst 20 min. 

Lördag: Jobb, kolla på lillebrorsans kabaré och ha filmmaraton med Johanna! Tex ska ridas ut. 
 
Söndag: Inget planerat. Förhoppningsvis kunna trava ännu lite med Tex idag. 

 
 

Kommentarer
Postat av: Nikki

Håller tummar å tår för fina Tex att andningen. Är bra nu!! Kram

2014-11-24 @ 10:59:01
URL: http://www.eu-riders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0